Wsparcie Techniczne

ICONICS zapewnia użytkownikom najwyższą jakość obsługi klienta na całym świecie. Globalny Program Wsparcia i Usług w międzynarodowych biurach ICONICS oraz sieć dystrybutorów i przedstawicieli handlowych zapewniają bezpośrednią obsługę i fachową pomoc. Plany wsparcia technicznego ICONICS – SupportWorX™ są kluczowym elementem Globalnych Programów Wsparcia i Usług ICONICS. Wybrane plany SupportWorX zapewniają wsparcie telefoniczne i mailowe od dystrybutorów ICONICS oraz centrów wsparcia na całym świecie. SupportWorX zapewnia m.in dostęp do ICONICS Customer Connection – portalu internetowego dla klientów ICONICS zapewniającego dostęp do najnowszych uaktualnień oprogramowania i informacji potrzebnych do utrzymania systemu w najlepszej formie. SupportWorX zapewnia także wymianę licencji w przypadku utraty klucza sprzętowego lub jego uszkodzenia. Wybierz jedną z wielu opcji SupportWorX, najbardziej odpowiadającą Twoim potrzebom:

Start-Up Plan (kliknij)
SupportWorX Start-Up Plan jest ważny przez 90 dni od daty wysyłki i jest BEZPŁATNY dla wszystkich nowych klientów kupujących oprogramowanie ICONICS. Obejmuje dostęp do naszych inżynierów wsparcia technicznego (telefonicznie, mailowo, faksem lub przez internet), do internetowej bazy wiedzy ICONICS Online (na żądanie) oraz do Customer Connection Portal, gdzie można znaleźć najnowsze uaktualnienia oprogramowania, Hot-Fix’y oraz wskazówki i porady dla swoich aplikacji.
Basic Plan (kliknij)
SupportWorX Basic Plan jest rocznym, odnawialnym planem wsparcia technicznego, który zapewnia pomoc telefoniczną, aktualizacje drobnych funkcji, pakiety serwisowe lub poprawki, usuwanie błędów w maksymalnie 10 liniach kodu VBA oraz dostęp do bazy wiedzy ICONICS przez okres jednego roku od daty zakupu. Dodatkowo jeden klucz wymienny uszkodzony sprzętowy/programowy klucz/SITE KEY do ochrony przed kopiowaniem) na rok, o ile obowiązuje plan. Plan może być odnawiany co roku.
Site Plan (kliknij)
SupportWorX Site Plan zapewnia wyższy poziom przywilejów niż SupportWorX Basic Plan dla wszystkich aktywnych produktów w jednej lokalizacji użytkownika końcowego. Site Plan może zostać zakupiony w dowolnym czasie i jest dostępny jako plan jednoroczny lub wieloletni – do pięciu lat. Koszty rozwiązania Site Plan zależą od łącznej ceny wszystkich posiadanych produktów ICONICS. SupportWorX Site Plan zawiera BEZPŁATNE Aktualizacje Produktu do nowych wersji głównych funkcji; aktualizacje dla funkcji drugorzędnych, pakiet serwisowy lub poprawki; zsynchronizowane odnowienia, tak aby plany SupportWorX dla wszystkich licencji w jednej lokalizacji wygasły w tym samym dniu; bezpłatne wsparcie dla nowych licencji dodanych do aktywnego Site Plan do czasu corocznego odnowienia; zaproszenie do oficjalnych programów beta ICONICS; 30% zniżki na oficjalne zajęcia szkoleniowe ICONICS opublikowane na stronie internetowej i odbywające się w autoryzowanym centrum szkoleniowym ICONICS; 15% zniżki na usługi typu Quality Professional Services od ICONICS (QPS).
Enterprise Plan (kliknij)
SupportWorX Enterprise Plan obejmuje wszystkie aktywne produkty użytkownika końcowego, które mogą obejmować wiele lokalizacji w firmie. Ten plan może zostać zakupiony w dowolnym czasie i jest dostępny jako plan jednoroczny lub wieloletni – do pięciu lat. Nowe licencje zakupione po uruchomieniu Wieloletniego Planu Wsparcia dla Przedsiębiorstw SupportWorX muszą zostać do niego dodane poprzez dokonanie dodatkowej płatności. SupportWorX Enterprise Plan obejmuje wszystkie korzyści wynikające z planu Site Plan, a także: obsługę produktów w wielu lokalizacjach Twojej firmy; BEZPŁATNE całodobowe wsparcie w nagłych wypadkach za pośrednictwem dedykowanej usługi telefonicznej. Sytuacje awaryjne są generalnie definiowane jako „awaria całego systemu” spowodowana przez wadliwe działanie jednej z funkcji ICONICS, powodująca przerwę w procesie produkcji. Kolejne korzyści to: BEZPŁATNE 1-tygodniowe szkolenie w siedzibie klienta (obejmuje to do pięciu dni roboczych szkolenia dla maksymalnie 6 osób, klient musi pokryć 110% kosztów podróży i pobytu trenera); klienci otrzymują 50% zniżki na Oficjalne Zajęcia Szkoleniowe ICONICS opublikowane na stronie internetowej i odbywające się w Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym ICONICS; oraz 25% zniżki na usługi typu Quality Professional Services od ICONICS (QPS).
Quality Professional Services (kliknij)
Quality Professional Services są świadczone przez inżynierów aplikacji ICONICS, którzy wspierają budowę projektu, jego wdrożenie, integrację z innymi systemami oraz szkolenia. Projekty są wyceniane według stawki godzinowej (czas i koszty podróży są wliczane dodatkowo) i mogą być kontraktowane jako pomoc na miejscu lub zdalna, z minimum 8-godzinnym wyprzedzeniem. Skonsultuj się z ICONICS, aby uzyskać wycenę i szacowany zakres pracy nad projektem.

Szkolenia

Szkolenia ICONICS

Szkolenia oferowane przez firmę ICONICS odbywają się autoryzowanych centrach na całym świecie. ICONICS ma w swojej ofercie szkolenia z zakresu:

  • tworzenia interfejsów HMI/SCADA dla 64 bitowego sytemu GENESIS,
  • obsługę 64 bitowego systemu GENESIS wraz z natywnym archiwizatorem danych – Hyper Historian,
  • obsługę 64 bitowego systemu GENESIS wraz z rozwiązaniami mobilnymi i chmurowymi,
  • szkolenie dla integratorów z sektora Automatyki Budynkowej,
  • szkolenie dla integratorów z sektora produkcji
  • obsługi narzędzi do zaawansowanej analizy danych od ICONICS – seria AnalytiX,
  • standardowej obsługi 32 bitowego systemu GENESIS.

Więcej szczegółów na temat wyżej wymienionej oferty oraz terminarza szkoleń znajduje się na stronie producenta.

Strona ICONICS  

 

Szkolenia Elmark Automatyka

Firma Elmark Automatyka, będąca dystrybutorem produktów od ICONICS, również przygotowała dla Państwa szkolenie z zakresu standardowej obsługi 64 bitowego systemu GENESIS. Obejmuje podstawy projektowania, wdrażania i serwisowania aplikacji wizualizacyjnych w systemie GENESIS64. Przykładowy program szkolenia:

  1. Omówienie wymagań systemowych i sprzętowych
  2. Workbench – scentralizowane narzędzie do zarządzania projektami SCADA/HMI.
  3. Zabezpieczenia systemu SCADA z wykorzystaniem ICONICS Security.
  4. Omówienie korzyści wykorzystania technologii OPC UA.
  5. Tworzenie przestrzeni i obiektów 3D/ tworzenia grafiki 2D.
  6. Obiekty dynamiczne w 2D i 3D i tworzenie interaktywnych ekranów.
  7. Prezentacja funkcji dostępnych w GraphWorX64 (moduł wizualizacji), AlarmWorX64 (serwer alarmowania), TrendWorX64 (tworzenie wykresów).
  8. Tworzenie ekranów WebHMI, i ekranów HTML5.
  9.  AssetWorX (zarządzanie zasobami), ReportWorX Express (raporty tworzone w czasie rzeczywistym), AlertWorX (powiadomienia), KPIWorX (pulpity menadżerskie).

 

 

  W razie jakichkolwiek pytań odnoszących się do treści zawartych na tej stronie, prosimy o kontakt na adres e-mail: iconics@elmark.com.pl